måndag 14 december 2009

Din blogg=årets träningsblogg?

Såg någonstans att man kan rösta på årets träningsblogg och vinnaren får förutom äran träningskläder för en massa pengar från Reebok. Synd bara att de inte har så bra löparprylar... :-)Hur som helst, om jag skulle få tummen ur och nominera någon blogg så vill jag att den bloggen ska:

1. Ge mig inspiration och dessutom orsaka ett leende ibland när jag läser, 2. Göra att jag känner igen mig och kunna relatera till det som bloggaren skriver om, 3. Vara välskriven.

Det finns många bloggar här till höger på sidan som möter dessa kriterier, men om jag tvingas välja några stycken (för välja bara en känns för svårt) jag gillar lite extra så blir mina val: Daniel, Joel, Anna, Tobias, Ellinor och Snorkfröken eftersom Ni alla ganska ofta orsakar just ett igenkännande leende när jag läser era inlägg.

I jämlikhetens namn upptäcker jag nu att jag valt ut 3 löpare av varje kön, lagom och svenskt på alla sätt! Ni andra inspirerar mig såklart också, tro inte annat så inga sura miner please!

9 kommentarer:

  1. Tack! Vilken ära att få läsa detta!

    Skulle ju tipsa dig om Nike's vintertights. Har du testat dem? Tycker de är absolut bäst!

    SvaraRadera
  2. Oj! Man tackar!!
    Får spana in den där sidan och nominera någon :)

    SvaraRadera
  3. Fantasktisk roligt att kunna orsaka igenkännande leenden, det är ju det som är tanken med min blogg.

    Och eftersom Snorkkis tipsat om Nike's vintertights så tipsar jag om Adidas. Har ett par med "ludd" på insidan (tror det ingår i deras ClimaWarm-serie) som är mycket sköna och framförallt perfekt passform.

    Var ju några år sedan jag köpte mina men det här är nog något liknande: http://www.startfitness.co.uk/product.asp?s=nhfloo601117&strParents=&CAT_ID=0&P_ID=38592&strPageHistory=search&numSearchStartRecord=1

    SvaraRadera
  4. Här är det bara sura miner... ;-)

    SvaraRadera
  5. Väl bekomme Snorrkis!! Hmm Nike alltså, jag får nog kolla upp det!

    Daniel, Väl bekomme! Ja, det tycker jag!

    Tobias, kul!! Grymt snygga Adidas-tights, hmm 44 pund, hur ligger växelkursen nu, får nog titta in på Adidas-butiken på Kungsgatan/Sveavägen nästa gång jag är i "stan".

    Rosenblom, lägg av nu :-) som du själv påpekat så skriver du ju knappt om löpning längre. Jag gillar dock din blogg ändå!

    SvaraRadera
  6. Haha. Nä, det var som du såklart förstår ett skämt. Det var inte mycket till blogg alls. Och verkligen inte värd någon utmärkelse. Åtminstone inte som blogg betraktat.

    Notera gärna att jag flyttat till egen domän i ett försök att strukturera. En löparblogg och en blogg för allt annat.

    SvaraRadera
  7. Oj, tusen tack för dina fina ord. De värmer. Och tack för nomineringen.

    SvaraRadera
  8. Tackar ödmjukast.
    Team vinnarskalles andra medlem ska försöka shape:a till sig och få lite fart på skorna. Time flyes...

    SvaraRadera
  9. Väl bekomme Joel, Jag har nu också nominerat alla 6 bloggar i den officiella tävlingen. Här har det inte varit mkt löpning senaste veckan heller, 8 km löpband i tisdags och idag vräker snön ner över Södertälje och det blåser 18 sekundmeter....brrr

    SvaraRadera