torsdag 19 november 2009

Sexgalen...eller är det redan vår?


Nu blev du nyfiken antar jag? Nej, det är inte jag som är det utan vår katt som nu plötsligt tror att det är vår! Hon är alldeles till sig, kurrar, snackar och trycker sig mot mina ben och vill ut och träffa kattpojkar hela tiden. Varje natt den här veckan har jag fått gå upp och släppa ut henne kl 04.00 när hon väckt oss med sitt högljudda prat! Det vore intressant att veta vad hon säger! Det är dotterns högsta dröm just nu att hon får en kull med kattungar men sedan blir det nog ett besök hos farbror veterinären.

Inte så mycket löpning just nu annars, men hoppas att det blir en normalvecka när det blir söndag. Progressiv lunchjogg på 8 km i tisdags från 5:30 ner till 4:10 min/km. Hoppas på en lugn lunchjogg imorgon och ett pass på söndag också. Först nu lunch och sedan eftermiddags- och kvällsaktivitet med jobbet! Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Våra katter är på lite liknande sätt, dom pratar högt halva nätterna och springer och leker så det dunkar i hela huset, ända tills jag går upp och "påtalar" det jobbiga i situationen och glatt släpper ut dom vid 3-4 tiden.

    SvaraRadera