onsdag 21 december 2011

Ganska ospännande just nu - Önskar er en God Jul!

Det händer inte så mycket spännande på träningfronten den här veckan. Tog helvila i fyra dagar över helgen när vi var nere i Småland och firade min farfar som fyllde nittio. Sprang sedan ett ospännande distanspass på drygt en mil i 4:37-tempo i tisdags och ikväll blir det något liknande igen. Tar det alltså lite lugnt som jag beskrev i förra inlägget.

Några idéer på inlägg ligger och skräpar men inget som är så angeläget att skriva om att det inte kan vänta. Jag tar därför en kortare paus från bloggen resten av veckan och över julhelgen. Det finns en hel del annat att syssla med såklart så här dagarna innan jul och vi har umgåtts ganska intensivt i perioder i höst, bloggen och jag och när jag nu springer lite mindre passar jag också på att koppla ner/ur/av. Pausen blir inte så lång utan håll glöggen varm så återkommer jag efter julhelgen med en säsongsammanfattning av 2011!


Passar därför på önska alla en riktigt

God Jul!

Foto från en lunchrunda i december 2010. Blir det en vit jul i år eller inte?


12 kommentarer:

  1. God jul på dig också Staffan!

    SvaraRadera
  2. God jul Staffan och resten av familjen!

    SvaraRadera
  3. God Jul Staffan! Imponerad av din löpning. Bloggen är en höjdare. Tips! Asics öppnar affär i Stockholm till våren.

    SvaraRadera
  4. God jul och jag ser fram emot din summering av 2011!

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en riktigt God Jul!

    SvaraRadera
  6. Hoppas du haft en riktigt bra jul med familjen!
    Nu är vi hemma i Sverige igen. Ska bli spännande att se hur jag får ihop familjelivet med löpningen :)

    SvaraRadera
  7. God fortsättning på er allihop! Tack för berömmet av bloggen Putte! Jag såg nyheten om Asics på Jogg.se!

    Mikael, grattis till tillökningen, småbarnsmånaderna är ju lite speciella, liksom första månaderna med ett nytt barn hemma så mitt råd är att sätt inte någon press på dig just nu utan använd löpningen som en kravlös "ventil" för att sticka ut och få lite egen tid!

    SvaraRadera